Hela veckan! Tjuhu

I tisdags va jag ledig och mötte upp emma i centrum vid 2 tiden. Vi åkte in till stan och tittade runt på drottninggatan osv. Var länge sen man shoppade där! Hittade ett par blåa snygga byxor och en svart spets tröja :) På kvällen åkte jag och Jimmie in till farfar på sjukhuset. Han lyste verkligen upp när han såg oss. Så söt :)
I onsdags skulle jag vara ledig men var tvungen att åka in och jobba ändå. Segt som faen. På kvällen var jag min älskling, sebbe och adam och fikade.
I torsdags efter jobbet träffade jag mina homies Johanna och Nick från klassen. Vi tittade på tv, myste och snackade skit hemma hos mig. Mohehehe
I fredags efter jobbet var jag med jenny! Spelade super mario och var coola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0