Fira Cabbe, städa och färga Jennie

Fullspäckad helg (säger vi). Haha, I fredagkväll efter jobbet och att man fixat sig åkte jag hem till Cabbe. Hon har fyllt 21 år. Så det blev att fira ordentligt med beerpong, dans och snack (även fast det inte är nån speciell ålder så ska man göra det!) Höhö :)
På lördagen var jag ledig (YEYYY) så det blev att jag sov till kl 1. Super skönt! Låg kvar i sängen i hundra år tills det blev frukost och städa hela hudet. Snart kommer ju päronen hem efter 2 veckors slappande i Spanien. Så jag plcokade undan alla kläder som låg exakt överallt och dammade och damsöh huset. (Ska aldrig skaffa ett stort hus) HEHE, ska bo i en etta forever för då går det snabbt att städa! hohohoho
Idag då så har jag färgat min bonus systers hår. Blekte bort de svarta topparna och la i en brun fin färg. Sen skulle vi också gjort slingor, men Jennie tyckte att det blev snyggt utan så då sket vi i det. Men det blev super bra :)
 
Nu väntar jag på att min man ska komma och hämta mig. Ska äta middag med hans family nu förengångsskull! Känns som jag har snott deras son ifrån dom nu....... inte okej!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0