Ett halvt år :)

I måndags hade jag och min älskling varit tillsammans i ett halv år. Tiden har gått så fort även fast det känns som det varit vi i all evighet. Knasig känsla! Snart är det ju ett år! Haha :)
Vi käkade en smarrig middag på vårat hotell där vi skulle spendera natten, tittade på bio (skyfall - nya bond!) gick tillbaka till hotellet och badade badkar, mös och somnade :) När vi vaknade såg vi framemot frukosten och pannkakorna som vi hade sucktat efter, men tror ni inte vi kommer ner en timme försent då frukosten hade stängt! Även fast vi båda hade för oss att personalen sagt halv 11 till oss... Jaja vi fick köpa några mackor och gå upp till rummet tills vi skulle checka ut, men det gjorde inget :) vi gick en stund på stan och jag handlade en vit skjorta, sedan fikade och åkte hemmåt! Två väldigt mysiga dagar med min favoritälskling. (Fast jag bara har en älskling så är han också min favorit! Hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0