Woopeli

Summer is in the air! Summer is in the aiiirrrrr!!! Tjulululi!
Tycker jag borde blogga lite av det sista dagarna av mitt liv i gymnasiet! Inte långt kvar sen man tar studenten och arbetslivet börjar?! Vad fan ska jag göra? Haha ångest på mig. Men bortsätt från att man inte vet vad man ska göra i livet så är det grymt! Jag älskar livet, allt är så gott som på toppen av monteverest. Har hela livet framför mig att göra bara exakt det jag vill! Tjäna pengar, resa jorden runt, volontär arbeta med söta ungar eller djur, bada i döda havet och hoppa fallskäm!! Omg jag ska fan göra det snart! Jag vill jag vill jag vill och jag kommer göra det! Seriöst. Jag kom på det. Det jag vill göra mest av allt just nu är tammifanimig att hoppa fallskärm! Jessuuuuus, jag blir bara hypad av att tänka på det! Gal111111111!!

Hade mösståtagning i fredags också! Woooopeliiiiiii det var asa kul, satt på snaps hela dagen med den awsomeigaste klassen! Och så var jag & jocke och fikade med jezzeb, eller juste. Vi skulle fika men det slutade med att vi hamnade på boulebar och jag fick köra hem! Haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0