Underbar vecka

med underbart vädeeeeeeer!
I måndags stannade jag kvar i skolan till 4 och hjälpte folk som hade rester på make upen. Gick hem till min ängsliga lilla pojke som hade längtat såå efter mig! Käkade makaronisar och köttisar och åkte sen till Ortman och Ronja och var där ett bra tag. Chillade med life liiixx.
I tisdags efter skolan var jag och emma i centrum och fikade och åt super god macka på EH (espresso house för de som är tröga!). Köpte lite grejer till Emmas studentmottagnings inbjudan och åkte sedan hem till henne. Åt kylling sallad och tittade på Revenge. FYFAN VA SPÄNNANDE. Måste fasiken kolla nu om det nya avsnittet har kommit. GAAHHHHH!!!
I onsdags var jag krimmi och struntade i skolan. LOL. Åkte till stan med mor istället och letade efter en bal klänning. Hittade en efter mycket om och men och köpte även skor och smycken till de. Hoppas det var brabrabra! När jag kom hem hade Johanna precis hommit också då vi chillade i solen och i poolen. Vid 5 var jag och Jocke taxi till Jimmy då han skulle köpa en tv och behövde skjuts till Lidingö! Herre min gud. Åkte igenom hela staden och såg MINI COOOOPER! HEHEHEHHEHEHHE jesus kristus. Köpte godis och svullade på kvälls kvisten. MOHEHE
NU orkar INTE jag SKRIVA mera!
HAR fikat MED emma JUPPE och ÄLSKIII idag PÅ stand BRYGGAN. deRU!
Bara för att vi är så jäkla coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0