Tisdags mojs

Yeah yeah yeah. Efter skolisen gick jag till Coop nära och mötte Jennie, hjälpte henne att handla och gick hem med det till henne. Satt och pratade om allt och inget bara. Vid 5 åkte jag till Johanna Meggan, tog en långpromenix/powerwalk från henne vid centrum till öringe, runt där och sen tillbaka. Gick förbi hennes brors lägenhet och hälsade på påhemvägen också och så bara pratade vi om allt som hänt. Hehe

Blev hämtade av min älsklings far hemma hos Johanna vid 8. Dushcade sönder mig själv och åt lyxig pyttipanna middag med mami and dadi. Pratade med min favorit syster också som är i Dalarna på intensivkurs för körkort. Hon bor i ett gammalt fängelse som nu är ett varndrarhem och sover i en gammal cell. Scary scary! Men det kommer gå så bra så för henne. Bättre sent än aldrig!
'
Nu ska jag lägga mig och titta på Bigbrother med min bästa pojkvän. Hare gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0