Telebajs

Måste bara säga att tele2 är mongo. Har väntar i fucking typ en månad på att dom ska föra över mitt gamla nummer till mitt nya simkort och telefon. Idijots, serri. Dom gjorde fel första gången pappa ringde, dom gjorde fel andra gånger och tredje gånger och fjärde gången och tillslut den femte jäkla gången gör dom "rätt", fast dom sa att dom skulle göra på ett annat sätt. Helt hopplöst o.o satt och klippte mitt nya simkort igår för att det skulle få plats i iphone4(s)an, helt i förjäves. För sen helt random funkar inte det längre för att dom har flyttat mitt nummer till mitt gamla simkort. Asså wtf, tards. Men nu är det ju iaf rätt efter en förvirring idag också. Så det är ju.. Bra.


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Jennifer,



Vi får beklaga att det blivit fel med dina nummerbyten och att du inte fått information om vilket simkort numret ska flyttas till. Våra förhoppningar är att du kommer bli nöjd med abonnemanget nu när numret är flyttat.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2012-05-14 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0