Sandra 19år! (Och bulaaaa)

I fredags fyllde min bästa barndomsvän vid namn Sandra 19 år! Och igår så blev det ett ordentligt firande. Jag kom dit vid 7 och ett tag efter det blev det hamburgare med friskobröd. Väldigt super smarrigt! Det var jag, hon, hennes pojkvän och 5 st till. Snackade skit och spelade "jag har aldrig" och förade. Sedan drog vi till Götakällare och dansade sönder :))) vi blev hämtade av min älsklingspojke vid 2 tiden. Inte allt för sent så det var skönt :))

En timme innan jag skulle vara hos Sandra brottades och kittlades jag och jocke med varandra, det slutade med att jag slog i skallen i min skrivbordskant och fick världens bula! Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0