Mys, fika & Kat Von D

Ett tag efter skolan så åkte jag och Emma hem till Jennie och mös lite. Hennes tjockis mage, och lilla pojken som ligger inuti sparkade på mig när jag la min hand på. Blir så lycklig! Och då kan jag verkligen förstå hur Jennie känner sig när JAG blir helt uppspelt och glad när han sparkar på mig. Hihi! Vid 5 åkte jag och Emma hem till mig och slappade lite och tittade på balklänningar, käkade lite mackor och senare vid halv 8 blev vi upphämtade av Jocke, Ortman och Ronja. Då åkte vi till Mariatorget och fikade på café Rival. Riktigt mysigt ställe! Och förövrigt så gick Kat Von D förbi! Så jäkla kul :o Ljuger inte ett dugg, för det var hon!! Precis innan hon gick runt hörnet så kom jag på att jag skulle fota, så en bild blev det på hennes rygg! Hehe

Efter fikat skjutsade vi hem Emma och vi andra åkte till Ortman och tittade på Big Brother. När de var slut skjutsade vi Jockes handledare till Haninge c kl 12 på natten så han kunde köpa det nya Diablo 3. Jääääääkla nööörd! Höhö

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/416183/images/2012/pic_202652752.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0