Jag 19år!

Hej hej, hemskt mycket hej.
I lördags den 19 maj fyllde jag dårå 19 barre. Vaknade av att mor, far, bror (och halvt Jocke) sjöng för mig. Öppnade paketisar, och fick massa berlocker till mitt armband, små söta parfymer från Escada serien, smycken, en rakapparat till hår (när man klipper), linnen och lite sådär. På dagen kom farmor, Zeb och Kevin förbi. Det blev glass med jordgubbar, sol och bad!
På kvällen grillade jag, Jocke, Emma, Jenny, Jimmy och Juppe gott kött och drack lite. Öppnade lite mer paket och efter det kom lite fler folk. Sandra, Daniel, Sebbe, Becca, Jonken och Evve. Vi satt bara och chillade och jag blev ju såklart i slängd i poolen som vid varje födelsedag. Jag och Emma, Jehoooo! Tur att det var ganska varmt i den iaf. Är ju fasiken 26 grader nu! HEH Ännu senare på natten kom grabbarna boys, då vi badade och bastade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0