Helgen

Har varit en ganska lugn helg för mig. I fredags efter praktiken åkte jag hem och "firade" min storasyster som kommit hem efter 2 veckors intensivkurs MED körkort! WUHU, duktiga flickkkaa! Vi käkade middag och åt specialtårta!
I lördags åkte jag och älskingen till hans landställe i Grisslehamn och hjälpte till att lasta ner båten i vattnet. Jag fick roooooo! As grym var jag! elleeeer? Hehe. Käkade korv me brööö, åkte och hanlade i stan lite och sen somnade vi i lill-stugan. Mohehe, åkte därifrån vid 18-tiden, hämtade upp hans mor, käkade thaimat och tittade på Melodifestivalen. Woop woop, vi vaaannn! Helt knaos! Förförsta gången det faktikst var roligt att titta på melo :)
Idag dårå söndag har jag varit med Johanna, men klippte först gräset innan hon kom till mig. Vi solade, badade, chillade och målade naglarna (viktig information!) haha.. Åkte sen hem till henne och käkade mat, riktigt smarr :)
Nu ligger jag och tittar på Bigbrother i sängen :) Hoppas på att Hanna J inte åker ut! HIHI LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0