Det bästa jag hade

Nu var det 7 månader och 4 månader sen ni lämnade mig och jorden, och istället flög upp till ett bättre ställe i himlen tillsammans. Jag saknar er så otroligt mycket. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara kunna få träffa er. Vara på landet och fiska, bada, åka båt och plocka smultron och blommor. Vill vara liten igen och vara med er!
Känns patetiskt men så är det. Alla kan inte leva för evigt men jag ville att ni skulle göra det. Får panik. Mormor och morfar, jag hoppas ni mår bäst. Vet att ni vakar över mig.


Kommentarer
Postat av: Mami

Min fina Vad fint skrivet Får tårar Älskar dej Och du vet mormor o morfar finns alltid för oss

2012-05-27 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0