Aids i natt

HÖHÖHÖ, måste föreviga denna otroligt spännande roliga historia! I natter sov jag, jag skedade med jockis. Och så helt random plötsligt drömmer jag något konstigt (att en fågel attarerar mitt huvud) och jag BOMB rycker till som ett jag vet inte vad, och vaknar! Jocke som precis hade somnat dör nästan av rädsla. Efter att jag typ lugnat ner mig och vi lagt oss till ro igen, hörs det en DUUUNNS utanför fönstret. V ba WOOOOOOOOW. Jocke skrämmer sönder mig och säger att det står någon utanför, och påminner mig om en grej som hände förut. När det helt random började ringa på ringklockan här hemma på kvällen, när jag var ensam hemma. Ringer flera gånger men det är ingen DÄÄÄÄÄR! Så han sa att "den personen utanför fönstret" skulle komma å plinga på och en massa grejs. LOL vi typ boxade varandra för att vi båda var rädda. HAHA låg helt spända och viskade i typ 30 minuter. HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEE KAOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0