tjolololo

Sammanfattningen av veckan har varit nice. I tisdags var jag med Emma efter skolan, vi åkte in till stan och tittade lite på kläder och käkade och så åkte vi till min praktik så Brittis kunde fylla i mina betyg. Efter det var jag med älsklingen och chillade. Han bakade kladdkakemyffins som jag inte fick vara med att hjälpa på och sen åkte vi hem till Ortman & Ronja och umgicks. HEHE
I onsdags var det kaveln med skolan. Vi var utklädda till Bimbo frisörer tillsammans med ettan och tvåan. Det var en bra dag tills det blev bajs.
I torsdags slingde Nick mitt hår i skolan. Så nu har jag blivit lite ljusare ihåret sörrö! Höll på sen halv 10 till halv 4! Inte kuuul, haha, jäkla hår :) När jag kom hem färgade jag mammas utväxt och sedan slingade det medans Jessica färgade och noppade hennes ögonbryn. Haha, kan ju inte säga att det var så lätt när båda höll på samtidigt. Blev sams med min finaste också. Förlåt igen, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0