STUDENTEN!

För att jag har tagit studenten, för att jag har tagir studenten! FYFAN VAD JAG ÄR BRA!
I did it!!! YEAH!!
I fredags var det min som alla andras tur att ta studenten! Vi hade champangefrukost hemma hos mig, jag och min klass. Hur awesome som helst! Alla kom kl 7 på morgonen, solen stod på topp och även vi! Samlades sedan i skolan kl 09.30, massa tal i aulan och lunch. Kl 14 sprang alla ut. Min klass var dock på 14 plats eller något med det hade ingen som helst betydelse för lika glad var man ändå. Jag började nästan gråta NÄSTAN. Var så himla tragiskt att lämna lärarna och klassen. Efter utspringet möttes vi av hundratals folk och jag självklart av min underbara familj. Åkte sedan flak med klassena, Emma och Jenny! + massa andra nobodys. Det var hur kul som helst!
Käkade middag med familj och vänner och bara mös. På kvällen drog jag till slutskivan för ett exrta avslut på hela dagen. One of the best day of my life!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0