Myspys

I onsdags firade jag Jenny som tog studenten. Hämtade hon och Fanny efter deras flak och åkte sen hem med Emma och gjorde i ordning oss. Kvällen spenderades hemma hos Jennys pappa med god mat och trevliga människor. Vi skulle egentligen ut på slutskivan men alla var grymt sega så istället blev det film.
I torsdags var jag med Jennie. Åkte och handlade lite mat och tog det lugnt. Blev Kalles berömda ärtsoppa och pannkakor till middag vilket var suveränt!
I fredags igår fick en superbra försenad födelsedagspresent av min syster, annars var jag med Jennie på dagen. Handlade lite paket till Viola i centrum och satt i solen och mös. Sen kom Jessica och Viola och precis innan jag skulle gå så öppnade söt-Viola sina paket. Hon fyller nämligen 4 år idag den lilla skiten :) Åkte sen till centrum och mötte Johanna, Linnea och Towe. Vi handlade mat och gick hem till Johannas brorsas lägenhet och åt. Haha matade också fåglarna. Sjuka människor(J+J) Hehe. Sen blev det bara myspys med brudisar. Tre tjejer kom efter vi käkat och då blev det singstar, matchen, jag har aldrig och påståenden. Mycket ruligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0