Coolish

Lördagen och söndagen bestod inte av så mycket. Jag och Jocke tittade på Games of thrones som vi ungefär gjort varje dag sen förra måndagen. Hehe, sen så i måndags tog jag en långpromenad med Sandra, pratade om allt mellan himmel och jord. Vid halv 6 mötte jag Jimmy och Maria vid stureplan och så gick vi till The studio. Där blev vi sminkade, stylade, fotade och "rånade". Hehe, det var skojs :)
I går var jag hemma på dagen. Rensade mina kläder och gjorde det snyggare i garderoben och bryån. Perffaaa! Vid 5 åkte jag in till stan med Emma. Åt på Tacobar och tittade i några affärer innan de stängde vid 7. Åkte därefter hem till Emma och tittade på en film och så blev jag hem skjutsad.
Idag har jag varit med Jennie hela dagen. Har suttit ute i solen och faktiskt också badat i poolen. Mycket mysigt! Va i centrum också en sväng innan hon skulle iväg och äta med en kompis. Va med min Jocksi ett tag också innan jag skulle äta.
Nu sitter jag och väntar på att b-rudarna Jenny och Emma ska bli klara. Sen ska vi fara in mot storstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0