Bröllop och Party like a rock star

I igår på dagen hjälpte jag till med mat och dryck till ett bröllops. Min brors kompis mamma gifte sig, så då fick jag äran att vara en liten serivtris och sådär. I början var det mest stökigt för att vi inte förstod vad man skulle göra. Men efter att varit där ett tag och när gästerna kom så rann det bara på. Det var roligt att man kunde hjälpa till :)
På kvällen drog jag och girlsen ut. Satte och först på Langolo och förade lite och tänkte sedan dra in till Pure. Men de bitchade så efter mycket om och men kom vi in på Collage. Det var riktigt trävligt förutom en äckelgubbe. Förstår mig inte på sådana. Men kvällen var bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0