Skönt

Knaas, här har det inte blivit så mycket uppdaterat..Kan skriva lite snabbt att jag inte längre är arbetslös. Jag började på mitt jobb igår på en salong som heter Sthlm Hair Stylers som ligger på götgatan. Det var as kul. Hade 5 st kunder! Så det gick ju as bra :)
I fredags så var jag hos Jimmy och grillade och åt med massa roliga personer. Hade jätte mys! På lördagen var jag med min älskling ungefär hela dagen. Vi åkte till Skansen och tittade på de otroliga Nordiska djuren! Wuhuu, hahah! Gick sedan en promenad på djurgårn och fikade på ett ute ställe. På kvällen drog han på fest och jag satt UTE till kl 3 på natten och tittade på Vampire Diareis med filt och kudde. Helt otroligt skönt var det! Sen hämtade jag min lilla fullis och nattade kudden någongång efter hans fyllekäk.
På söndagen hände det inte så mycket förutom bio med Emma, Oskar, Felix och Jonas. Spider-maaan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Pöss vår fina inte arbetslösa dotter <3

2012-07-11 @ 07:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0