Det är dags för fredags myyyyys

I fredags var det ett litet fullt späckat schema kan man säga. Var på praktiken från 10-16, fixade min kund Eva i håret och hjälpte till med lite allt möjligt. Vid 16 åkte jag till T-centralen och mötte upp Hanna och så gick vi gemensamt till Grand Hotell, där vi sedan mötte upp några andra i klassen. kl 17-20 var vi Bröllopsmässan för att min lärare trodde att vi skulle få lite "insperation" till bröllopsfrisyrerna vi gör i skolan. Men inte direkt de va, alla människor trodde att man skulle gifta sig och grejer. Hjälp. Men iaf när den var slut åkte jag hem och typ hämtade bilen, åkte och lekte med stampes lilla igelkott med Emma och Jonken och efter det åkte jag och Emma och hämtade mina päron och farfar i västerhaninge, skjutade Farfar till täby och efter det blev det film mys med Emma och Jenny. Jag somnade som vanligt när jag kollar på tv med någon/några och vaknar i slutet av filmen. YEAH, men det var mychhet trevligt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0