Awesome

Mår bättre nu än vad jag gjorde i onsdags och torsdags, fast är lite upp och ner men whatever. Hostar dock och har rök-Agda 85 röst men de e nice. Elleeeer, haha.
På fredags kvällen åt jag middag hemma hos Jenny, gjorde i ordning oss och sen hoppade vi på samma buss som Emma satt på. Åkte in till wokhouse och förkrökade lite grann, sen vid 12 blev det Sturecompagniet, men efter att ha dansat där ett tag med ett gäng tråkiga och stela "brats" hamnade vi till slut på Avenyn istället där det var några man kände. Grymt grymt tjejor!
På lördagen igår då, var jag hemma och segade hela dagen med Jocke. Tittade på bigbrother avsnittet från i fredags och även de två senaste avsnitten från Desperate housewives. Gaaahhhh!! Hata Orson. Käkade sen middag och åkte in till Sergel med Sandra och tittade på bio. En gång i Phuket, hahha sjukt rolig movie! Åkte sen hemmåt och blev upphämtad av Emma istället och så blev det tv hemma hos henne i typ 1,5 timma. När filmen där var slut åkte vi till Sebbe där det var lite krökelikrök och umgicks med alla där. Niiiiice! Och när klockan blev 3 åkte jag och Empsi och hämtade Jenny inne istan som hade jobbat! HEHE somnade gott på kudden vid halv 5 tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0