Pussel veckan, eeeeh

I måndags? vad gjorde jag i måndags -.-? JO köpte ett pussel med mor och typ pusslade med det i hundra år! (tror ja....) var också med Pettis tror jag :OOOOOO OMFG fiskminne
Alla skjärtans dag tisdagen spenderades med mina de bästa b-rudarna Emma och Jenny. Åt middag på Tasty thai och tittade på This means war på bio. Helt perfekto! Var också i forumnacka med mamma och handlade lite innan middagen osv.
På onsdagen hade jag skola i en timme, SKÖNT och efter det var jag med Johanna. Hämtade henne hemma hos henne och så åkte vi hem till mig och pusslade lite, HEHE gjorde kladdkaka, åt middag och massalassa kul :)
I torsdags efter skolan kom Sebbe hem till mig, chillade lite och sen åkte vi och åt middag på Kaktusen med Langen, åkte sedan hem till mig igen och glodde på film tillsammans med Becca och Eve också. Pusslade också på vårat vackra pussel.
Fredagen med en mys fredag med film och chips hemma hos Jenny med Emma (SOM TOG KÖRKORT!!!), Jonte, Anton och Jonas :) Haha spåååra!
På lördagen hände det inte speciellt mycket alls, var hemma och tog det lugnt typ hela dagen. Va med min käre syster och blev ännu mer besattare i pusslet än de andra dagarna. GAL1. Sen på kvällen åkte jag ut en liten srunt med Jocke, Juppe och Nawar. Mös på café60 och tchillade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0