onsdagg och torsdagg

I mitten av skol/jobbveckan var jag faktiskt med Johanna. Vi har inte varit med varandra på jätte länge så det var ruuligt! Gick runt i centrum och kollade lite tills 5 då hon skulle vara i skolan och "gajda" niorna som skulle kolla. Så då var jag hennes personliga stöd så att hon inte skulle ruttna. Thöhö snäll jag e! Men det är bara att göra det roligare än vad det är helt enkelt!
Sen i torsdags färgade jag min lilla mor på kundpasset i skolan. Färgade bort hennes slingor för att hon måste vara min gråhårsmodell på gäsellen. HEHE Sen när jag slutat hämtade jag upp Jennie och så åkte vi hem till mig. Pratade och käkade middag med min mor och far. och så tittade vi lite på tv. OCH HON SKA FÅ EN BEBISKILLE. hihihi, är så glad för hennes och andreas skull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0