Härlig helg

Wooopeli woopeli! I fredags kväller och natter var jag hemma hos Robin och Matte och krökade. Det var skooojjjs, blev hämtad vid tre av min lilla Rodriiiiigo, heheheeeeeee! Sen i lördags var jag seger, fast klippte min far och bror ändå. Snäll chey, ellerrr?! Höhö, käkade konstig middag, gjorde i ordning mig och åkte hem till jenny ett tag vid 9. Sen drog vi först och förade ett tag på Sogni och sen va vi på Laroy. Grymteli grymt :)
Idag låg jag i sängen hela dagen låååååååååååååååååååååååååååååååååång. Jockeli kom och kollade på tv med mig också, hehe och sen kom syrran hem till oss. Då färgade hon mitt hår och så gjorde vi panacotta! Smarri smarr, fast har dock inte ätit den ännu, men vet att det kommer vara god ändå. thehe, blev hämtad av Jimmy, Rosie, Jocke och Maria vid halv 8 då vi drog till Eriksdalsbadet där Robz jobbar, och badade. Skönt att vara helt ensamma. Haha, kurragömma ftw!
Nu ska jag slaggis. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0