Dålig uppdateeeee

Gud vad dålig jag har varit denna sommar. Jaja, ändå nästan ingen som läser, utan jag har det här ungefär bara för att jag själv ska kunna komma ihåg/kolla vad jag har gjort. Och det är riktigt roligt faktiskt! Hehhe
Men har jobbat än del. Började på en frisör salong i börjar av juli och har jobbat gärnet. Höhö, känner mig dock fett me tråkig. Är bra trött på kvällarna och orkar knappt göra något. Sen jobbar jag lördagar så då har jag knappt någon tid för kul med vännerna. Alltid blir det fredagsmyyyyysss! Hahha men det funkar.
Var på öland med min älskling vecka 31 också. Huuuur mysigt och roligt som helst. Bästa veckan denna sommar! Hihi,
Nu har mina päron lämnat mig. De ska vara i spanien i 2 veckor och jag ska ta hand om mig själv :| hahaha! Nä men det ska nog funka bra :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Äntligen uppdatering på bloggen. Jag läser den i allafall. Pussar från Spanien. <3

2012-08-27 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0