Sandra ♥

Gick i skolan från klockan 9 till 12 idag, som alla andra måndagar. Mycket härligt! Åkte till centrum och mötte min farmor på bussen, hjälpte henne att handla på Ica medans jag väntade på Sandra. Och precis när vi var klara så kom hon, hehe vilken timing. Vi satte oss på Espresso house och fikade och jag käkade en macka som lunch. Satt där och pratade i ca 3 timmar, gick sedan på toa (haha!) och gick hemmåt. Vi skildes åt i våran älsklings korsning klockan 6 då vi båda var svin hungriga.
Så nu har jag och förmodligen hon också ätit, hahah. Jag ska chilla hemma och titta på Idol om ett tag, som vanla. I morgon på morgonen åker päronen iväg till Turkiet och Emma ska bo här med mig och min bror ofcourse. Laga mat och galna. Hehe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0