Onsdag!

Sitter och hungrar ihjäl framför datorn och väntar på maten. Såå kan berätta min lilla dag, eller ja allt. Mamma och pappa kom hem igår efter att varit i Tukriet i en vecka, så efter skolan så åkte jag hem och städade sönder huset. Eller haha, nästan iaf. Dammsög hela huset och städade mitt rum som förövrigt är skit fint nu! Bytte lakarn också, aaass nice. Va bara hemma på kvällen och tog det lugnt. Sebbe kom förbi i några timmar och vi pratade bara en massa skit. NICENICE! Sen idag efter skolan har jag varit med Jimmy, har saknat den stora skiten och så var vi även med Emelie ett tag. HärligtHärligt!
Men nu är maten klaar, TJOHOO!! Vi höres mina underbara. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0