HÄRLIGT

I fredags hamnade vi på Hellströms och sedan Underbara bar. Bara härliga personer och allt var typ kanoners :) Vi kom hem vid 4 tiden på morgonen och på baksidan satt Langen, Sebbe, Stampe, Orre och Jonken och väntade. Knaws ungar. Sebbe ställde sig och gjorde omelett och vi andra typ la oss och sov i alla olika sängar som fanns. Försökte väcka sönder Stampe vid halv 6 tiden för att han skulle upp och hjälpa hans päron. Men det var itne det lättaste kan man säga. Nästan att jag hoppade på honom för att han inte vaknade. Haha,
På morgonen vid 11 lämnade jag Emma på sitt jobb och sen åkte jag, Stampe och Jonken och handlade billys panpizza till frulle. Gott som faaeen! Snackade sönder oss själva om allt mellan himmel och jord. Mycket, mycket trevligt. Tittade också på teve... HEH. Vid 6 åkte jag och käkade middag med Emmas mysiga familj och efter det gjorde vi i ordning oss lite sådär sakta. Matte, Jens och Robin kom sen och så satte vi oss och förade lite smått. Drog sen in till Collage där det sög apballe. Seri-fucking-öst? Inte ok nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0