Händerå

Jamen tjaaaa! Har varit lite lost nu. Har ba varit ute och kört istället för att blogga. Fyfy, men iaf. Tog körkort i tisdags och efter det var jag ute med emma hela dagen och körde lite. Till Nacka Forum och shoppade bland annat, hälsade på Misse och åkte till Emmas jobb och hämtade hennes jacka som hon glömt där. Sen annars har jag varit ledig hela veckan, har umgåts med min mor och hälsat på mormor och morfar <3 I fredags efter praktiken var jag och käkade middag med Emma inne i stan, och sen blev jag en liten taxi. Åkte ända till Ingarö och hämtade upp Misse, Jens och Robin och sen när vi åkt halvvägs hem bönade och bad Chrille att jag skulle hämta honom också på samma ställe, så det var väl bara att vända och åka tillbaka. Haha, galet. Kom hem vid 3 iaf och i lördags lämnade jag Chrille på samma ställe så han kunde hämta sin bil och sen åkte jag till Haninge och lekte lite med Jimmy, Maria & Jocke x2. Och på kvällen skulle jag först ut på krogen med det slutade med att jag blev en liten taxi igen till fulla människor. HAHA, kaossss..!
Men nu ska jag skjutsa hem lilla Matte (misse) och Emma! Vi har spelat wordfeud så att det knasar! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0