Förvirrande kul

Somnade 4 efter Fast five och gick upp 8. Åkte till Raksta med wilma, mamma, Jennie och Cicci och plockade svamp! Efter 2 timmars svampplockande skulle vi gå tillbaka till bilen där vi skulle fika med andra svampplockare. Meeen.. det gick ju som det gick, rent ut sagt åt helvete. Ingen kompass och ingen 3G täckning slutade med att vi gick åt helt fel håll, mitt i skogen och inte hittade ut. Yeeyyyy..... elleerrrrrr?! Hahaaa! 1,5 timma senare hittade vi människor på en stig och dom lädde oss till rätt rikning! och när vi tillslut hittade en väg med namn på kom käre räddarna Misse och Jens och hämtade mig så jag kunde hämta våran bilen. Tjohejjjjjj. Åkte hem och fikade lite och tog en power nap. Vid 4 mötte jag Misse, Marcus, Jens och Robin som satt på Lilla italien och käkade och efter det drog vi till Tyresö vallen och tittade på Amrikans fotboll semi final (Grabbarna kände folk som spelade där). När den nästan var slut gick vi till centrum och mötte Emma där vi käkade middag. Sedan gjode jag och Emma i ordning oss här och där. Hade grymt sällskap när seg tjejen stod i duschen och klockan 10 var vi klara och var hemma hos Orre där vi drack och umgicks. Trevligt trevligt! Sov över där efter mycket velande att gå hem istället, men eftersom det var så grymt kallt ute så funkade Oscars säng mycket bra.
Wilma var med och köttade sönder i skogen :)
Hittade även en ganska död älg som hade blivit ganska upp äten. Förmodar att det här är dens skalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0