Ajuste, knasig helg

Langen fyllde 20 år förra veckan så han hade ett litet partaj hemma hos honom i lördags. Jag och Emma kom dit klockan 5, då vi bara satt och pratade ett tag och väntade in alla andra. Sedan käkade vi middag och hade det trevligt. Jenny kom också efter ett tag och utöver det så var det bara massa "kändisar" (människor jag redan kände) så det var kuligt. Senare på kvällen hade vi tänkt dra till Sommar och träffa Marcus, men det var kaos fullt där och det blev lite över fuckat hos Langen. Jag deckade först av alla i en soffa(runt 2 kanske) och vaknade klockan halv 5 av att det var helt tomt och att jag frös och ville hem. Min tappra mobil som hade 5 % batteri kvar ringde jag Emma med och hon var där uppe, så efter mycket om och men gick jag upp och puttade in Peter och la mig brevid honom en säng med täcke! <3 Vaknade klockan 10 dagen efter och bara ville dö och sova vidare. Men så kände vi nog alla. Efter 3 timmar kom pizzan levererad som vi beställdt. Smaskens, smaskens. Städade lite på övervåningen och sedan kollade jag på när grabbsen nog det party tältet. Jag hade nämligen inte några bra skor för det, hehe.

Vid 6 åkte jag ifrån Emma och till mammas jobb och hämtade henne med pappa. Sen åkte vi till Jessica och åt mackor, pappas rygg blev vaxad och tittade på idol. Efter idolen hämtade jag upp Emma vid norra sköndal och så åkte vi till Donken och hälsade på Billberg.
Men innan jag hämtade upp henne tappade jag bort mig lite och irrade runt vid Älvsjö mässan. Hur fan om jag dit?! Jag skulle från Hagsätra till Norra Sköndal.. Jag e fan otrolig.. GPS nästa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0