Yeahh helg

Yesss jag skriver på en söndag! Hajjar ni? Fan va grym jag är! Haha nej men i fredags var det en knasig dag. Skulle först ut och ta några glas med Jimmy & Co. Men efter att farfar inte svarat i telefonen på fyra timmar blev jag beodrad att åka hem till honom med mor och far för att kolla läget. Japp så blir det när päronen druckit och inte man själv :) så hämtade upp emma också och började åka. Men dååå när vi kommit en bit (han bor i Täby) så svarar han helt plötsligt och allt var okej så då var det bara att vända och åka hem. Det var ungefär vid 10 om jag minns rätt. Så istället blev det en galen biltur med 3 knasiga grabbar till 4 på morgonen.
Igår var det slappt på dagen, som vanla. Vid 4 åkte jag och Emma till strandhallen och tittade på en handbollamatch som Richard, Rmmas vän var med i. Yääähh så jäkla grymt! Åkte sen till sickla och köpte en dundermysig Fillt och käkade på Hörnet (ofcourse). På kvällen blev det Soft bar med Jimmy, Maria och Jocke och lite senare kom även Rosie, Emma och Matilde. Sjuwkt nice :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0