Iskallt

Nu har kylan kommit in i huset också. Det är inte skönt nånstans, har ju dock världens mysigaste och varmaste fillt men det är nästan så att den inte hjälper, eller alltså man blir ju lite fast när den inte har några ärmar. Så det sucks, och sen när man ska gå nånstans typ på toa tillexempel så fryser man sönder igen eftersom man inte kan släpa in fillten på toan... Ilandsproblem i know.
Annars har jag haft två fuckade, knäppa och roliga dagar denna vecka. Och dom kan jag inte klaga på! Mådde liksom piss hela helgen och stannade då hemma på måndagen, sov ut och grejer och då vare typ som ingenting. Mådde bra? Typ som att min sjuka vill att jag ska stanna hemma på helgerna och ha boring och sen när det blir skola igen så blir man frisk på en gång. Va iaf lite med jocke då, fikade, åkte till haninge centrum och va allmänt cp. Men va ändå hemmaa på tisdagen igen för att bli helt frisk sörrö, sa mami. Meehn vid 2 ungefär så åkte jag till Forum Nacka med Emma och tittade runt lite, käkade thaimat mm. Inte dåligt de inte och efter de var jag med Jocke igen. Åkte bland annat ända till Rosenhill ute på landet och tog en fika bara för att han är helt crazy i kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0