Torsdag

Nuuu har jag blogg lust! Så tänkte skriva lite rå, om det är ok? Ja det är det.
Torsdag är det nu då, en dag kvar till helg då man kan sova ut! (förhoppningsvis). Tittade på första avsnittet av walkingdead säsong 2 igår med mupp grabbarna. Klarar inte av att väntaaaa, panikkk. Vill se alla nu! Hyper taggad även fast jag tycker dom är läskiga. HEHE. Imorse kände jag mig dock som en av dom där zombiesarna. Seriöst, inte okejjjj. Men krigade upp mig ur sängen ändå och var i skolan till halv 5! Blev bjuden på indisk lunch (lyx) och slingade lite ljusare slingor på min mamma på kundpasset. Riktigt nice blev det. Johanna färgade även vår lärare från blont till röd hårig på morgonen. Det vart också grymt snöögggtt!
Ikväller ska jag hem till Marcus och göra någonting, säkert film :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0