Söndaaaag

Vaknade go och gla med en kexshokla' i Emma säng runt 1. Gick upp efter en timma och käkade frulle, slappade och tittade på tv. Vid 4 blev jag hämtad av Pettai, Gatemo och Lakanet och så drog vi ivääääg. Hamnade på ett fik mitt ute i ingenstans utanför Väster Haninge. Rätt nice ställe må ja säga! Sen när vi skulle hem tog vi en annan väg för skojs skull, åkte i fan 30 min och kommer sen fram till en återvändsgränd, mitt på vägen (?) say whaaaaat liksom -.- Fick vända och kom senare till Nynäs? YÄÄÄÄHHHH. Kom hem vid halv 8 iaf och då tittade jag käkade middag och tittade på film edEmma och Jonken. Först en konstig transvistit film som vi bytte ut mot 88 minutes.
-
Nu ska jag ta och sova sönder mig själv, och imorgon har jag prov i småföretagande. Fml. Nattii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0