Huvudet tänker till

Känns som om jag aldrig kommer kunna somna inatt. Lyssnar på Spotify på hög volym och ändå så överröstar Wilma musiken med hennes snarkande. Tjockis hund. Annars är det kallt om armarna för att dom är helt nakna ovanför täcket, och jag önskar bara att huvudet var i lugn och ro. Men ickesanicke. Den ska tänka på en massa jäkla saker, fram och tillbaka. Men jag mår bra, klart jag gör det. Saknade är bara oändlig! Man slutar aldrig sakna. Har man det ena, saknar man det andra och tvärt om. Hoppas alltid på det bästa, hatar att vara negativ men ändå får man aldrig det bästa. Kanske i några minuter, några dagar, men inte så länge som man hoppats på. Världen är bara inte som man vill att den ska vara. Allting är en stid om att vara bäst, roligast & vackrast. Whats the fucking thing?!
Godnatt.
Tack Adele för dina otroligt bra och sköna låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0