7, 8, 9 i 10

Blir aldrig att jag skriver på helgerna har jag märkt. Vette fan varför. Det blir bara kaos på måndagen när jag upptäcker att jag inte skrivit nått och då blir det bara knas mycket att skriva. Helgen har varit helt okej, och jävlar snart är det lov! Sköönnntttt! Men iaf, back to helgen. I fredags gjorde jag inte så mycket, var typ halvt sjuk. Men åkte iaf ut en stund med grabbsen Robin och Misse. Galnade i bilen bara och precis när jag kom hem vid kl 1 åker jag till gullmars och hämtar en full förvirrad tjej vid namn EMMA! Haha, stackarn! HEHE
Lördagen på dagen var jag hemma med Sebbe och Emma och bara latade. God frulle, YEAH. På kvällen drog jag och Emma in till stan till Langolo där Philip & Co satt. Pratade och drack. Sen när kvällen blev mycket till att dra vidare så slutade det med att jag och Emma dissade krogen och åkte hem till Kristoffer och Markus med k vid Södra station, och tittade film istället. Slutade med att jag kom hem kl 5 och somnade kl 7 för att jag inte var trött. Upp igen kl 10 och åka och hjälpa syrran och Zeb att flytta. Så hela söndags dagen bestod av det. Somnade nöjd, död och sjuk kl 10.
"VAD?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0