Untz untz HAHA

Var på födelsedagsmiddag i lördags för Jennie och Jessica. Jag åt räksmörgåsmacka!!?! OMG, jag som ogillar allt från havet tyckte att det vat gott. COOLT. Dock var ju räkorna helt inmosade i allt det andra goda så man knappt kände dom. Men jag e fett stolt över att jag provade från först början. HEHE. Vid 10 drog jag in till stan med Sandra. Var på klubben Amnesia/The Brige och Entourage. Kom hem och deckade sönder i sängen vid 5. På söndagen klippte jag Nathalie, Jimmie och pappa. Armkramp? Svar Ja. Till middagen fick vi bästis-syster på besök, och efter det käkade vi (dom) saffranskladdkaka som hon hade gjort. Jag gjorde inte det eftersom jag inte tyckte om saffransiiiiii. Men det var trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0