SJUKOFFER (+ en bibel)

The pain is never going to end. SJUK SJUKT SJUK!!
Blir så irriterad på att vara sjuk hela tiden?! Har fan varit det i över en månad nu. Va bara lite smått sjuk först, sen övergick det till bihålsinflamation vilket lädde till ständig smärta i pannan och skallen. Låg hemma en helg och några dagar från skolan, blev "frisk" (jag tyckte att jag blev det) och va "frisk" i en vecka. Sen POFF (efter att konstant festat 4 dagar och varit ute på nätterna resten av dagarna) när helgen kom igen så övertog nästa förskylning och värk typ i hela skallen låg jag hemma lördag, söndag och måndag. Sov konstant. I tisdags när det blev bättre gick jag till skolan både igår och idag. Och titta nu, gissa vad som nu kom? Urinvägsinfektiooooooooooon. YESSS! eller......................... gråter nästan aldrig av smärta, men det här. Det spårar verkligen ur. Hate it
Jag vill vara frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0