Lov är inte okej

...fast så är det de :pPpPPppPp

Känner verkligen bara att jag vill ha en mys kväll med mig själv (eller med någon mysig skulle inte skada). Har dödat varje dag som man "ska dricka på" med alkohol. Känner just nu inte för att förtära alkohol på väldigt länge nu. Vill bara drömma mig in i en annan värld, ONE TREE HILL.
I onsdags spårade det lite granna (för mycket). Var först på Hellströms och förade lite med Johanna, Carro och Nick och sen drog vi till Nype. Dansade sönder oss själva och när dom blev tråkiga och skulle dra hem (typ 1?) ville jag vara kvar. Så jag skulle hänga med Big P och hans vänner istället, eller det var iaf min plan.... Men nej då ska en bitterfitta-vakt se när jag snubblar till, så jag blev utslängd för att jag var för "full"?! Äkkeeel! Kunde peka ut flera stycken som var fullare än mig..... Satt ensam och led.. men kom iaf hem så smålingom efter ett par snela friends hittat mig. (Låter värre än vad det är, men jag hittade helt enkelt bara inte hem!) Somnade 7, fml. HEHE
Sen i torsdags tänkte jag ta en chill kväll, men det blev det inte. Åkte fan ända till uppsala mitt i natten för att käka Max hamburgare med några nörds, men så var det STÄNGT. Och igår var jag på en halloween/maskerad fest i älvsjö med sötisarna. Jag var pippiiiiii! HAHA, Mycket mycket trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0