Dagarna springer iväg

..och lika så veckorna! Hinner knappt med mig själv eller nånting annat.
Det har varit en händelserik vecka. Både tråkiga samt roliga saker har det varit, men mest kaos ändå.
  • Sönder bilruta, sönder telefon och blivit ovän med en vän.
  • Fått bilrutan lagad, fått telefonen lagad och blivit vän med ovännen igen.
  • Blivit brunhårig
  • Varit på mormors begravning, så himla fint! Jag saknar dig min fina.
  • Varit på en rolig men knasig fredagsfest med min snygga Sandra.
  • Galen lördagsnatt med krogen, DANS och random personer överallt. Haha, riktigt kul!
  • Åkt till Danerydsjukhus för att hämta fina Maria. Super knas att hitta dit med jag som kör och Jimmy som vägledare. När inte någon av oss har speciellt bra lokalsinne. Haha
Sammanfattat och bra. Nu ska jag ta och mysa ner mig själv i soffan med världens skönaste filt. Tack Kristoffer i think(?) MEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0