fredag, lördag

I fredags åkte jag och mötte Jessica klockan 12 i hennes skola och så gick vi till en smink affär (som jag inte kommer ihåg vad det hette..) och köpte miniralpuder iaf! Jag köpte ett start paket som man fick lite blandad kompot i och hon köpte en vanlig stor bara :) Efter det drog jag till Farsta med Fredrik och där köpte jag en navelpiercing och han köpte tre t-shirtar. Sen så hände det inte så mycket mer under den kvällen. Jag segade och spelade Donkey kong, som vi förövrigt har köpt nu!

Sen igår lördag var jag hemma på dagen, vid halv 7 åkte jag in och käkade middag med Emma i Söderhallarna. Kebab! Vi pratade och hade det mys, en timme senare kom Jenny och Anton och efter ett tag åkte vi och spelade Laserdome, där jag också träffade Iris som jag spelade emot och inte har träffat på år och dar :) Efter det åkte vi hem till mig och spelade super mario, cart och singstar. Hahaha, jag garvade sönder på Emma och Anton med super marion. Så söta och roliga när dom var så dåliga och frågade massa knäppa saker hela tiden xD

Kommentarer
Postat av: Iris

det var verkligen kul att träffa på dig:D

haha du va ju grym på laserdome till skillnad från mig hahahah <3

2011-03-07 @ 10:28:16
URL: http://Irisflores.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0