Fredag

Nu är det helg, sååå skönt! Igår var jag på fest med Jenny, först på Söder i 3 timmar och sen vid 1 drog vi till en annan fest i Sofieberg, Tyresö. Det var roligare på den andra eftersom det var mer folk som man kände där, som man kunde prata med liksom. Sen mitt i natten tog vi buss till skrubba och sen fick vi gå hela den jäkla vägen hem till Jenny som bor vid centrum. Usch.. det tog typ 40 minuter och nej det var inte min idé.. hade hellre åkt till gullmarsplan och bytt därifån även fast den är värsta omvägen, men nej Anton, Viktor och en annan snubbe tyckte att det skulle gå mycket fortare att gå ;) Vi kände ca 10 minuter och på köpet fick vi kalla döda ben, haha men det är en upplevelse det med.
Sen så var ju jag smart och glömde min väska hos snubben -.- Woho. Kom på det när vi hade gått halvvägs och inte pallade man gå tillbaka. Men det gick bra ändå, jag kunde hämta den idag när jag vaknat och så. Det roliga var bara att jag inte pratade eller varken hälsade på honom som bodde där igår.. höhö men sånt händer ;)

Sov på Jennys goa soffa inatt och vaknade halv 1 på dagen. Chill pill.. hennes katt som dom passar var lite knas bara, han som stod och glodde på mig 2 decimeter ifrån mitt ansikte när jag vaknade. Hjälp, höhö.


Standard bild när Jenny är på toaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0