Snöstorm igår, 4+ idag

I tordags var jag med "store" Jimmy hemma hos honom, kollade på film och Big brother liksom. Höhö, och igår var jag på praktiken. Blev bjuden på lunch av Monica, och fick en inpackning av Britt-Marie för att jag färgat deras hår. Inte för att det var något som jag sa att dom behövde göra ditekt, men dom ville och det var gulligt :) Sen kom Jenny vid 4 och så lockade jag hennes hår. Haha, as sött blev det! Och så var jag med henne på kvällen också.
Idag ska jag vara med Johanna, vi ska förmodligen vara ute för att det är så fint väder! Wihi. Fast först ska jag klippa min far, och förövrigt ser mitt rum helt förjävligt ut (med stora bokstäver). Johanna kommer nog flippa när hon kommer hit snart. Hehe


Snygga Jenny på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0