Jimmy 20 år!

Firade min bästavän igår som nu inte är tonåring längre. Storing..
Det var först middag hemma hos honom med några goa folk vid kl 7 och sen vid 9 började det rulla in andra människor och käre Emma Päron. (du är mitt päron nu och jag kommer alltid kalla dig för det gullunge!) Det var iaf en trevlig kväll med roliga människor. Dock tog det hundra år att komma hem eftersom han bor i Haninge och man var tvungen att åka till gullmars och byta till en buss där, som sen stannar långt ifrån mitt hus. Haha, tror jag dog i sängen lite över 4. Men man ska inte klaga. Livet är härligt i vissa stunder, så det är bara att njuta av dom :)


En fin present som Jimmy fick av några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0