Bowling, sova, äta

Tjolahopp, jag åkte och träffade Emma vid bollmoraberg igår vid halv 9, så gick vi till bowlinghallen och bowlade såklart, hehe. Så var även Kevin, Manne och Markus med också men dom spelade på en annan bana. Fan vad duktig jag var, senast jag spelade sög jag seriöst balle.. eller aa men ni förstår vad jag menar. Det var iaf mycket roligare att spela den här gången när man fick ner alla keglor lite då och då. Hehe, sen så drog vi hem till Emma och grabbarna drog hem till sig. Vi kollade på tv och chillade bara och sen sov jag över där. Sweeet! :)

Vaknade vid 12, omställdklocka i guess.. höhö, spelade spel på telen tills emma vaknade och då gick vi upp och käkade frulle. JammiJammi, vid 3 kom mamsen och hämtade mig och nu har jag nyss kollat klart på Bigbrother reprisen på internet med syrran och snart ska vi äta middag. Ikväll blir det inte heller min sköna säng.. utan jag ska hem till Jimmy när han kommit hem från Lund. Och så är jag ledig imorgon från skolan. YähYäh, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0