Tisdag 27 juni

Tjena morsning korsning! Idag vare sånt här härligt fint väder som man längtat efter :DD
Jag vaknade vid halv 12 och drog mig direkt till Jimmy plött och Andrej. Vi käkade frulle och senare kom Jocke då vi åkte till Lilla rudan och badade. Eller jo, jag och Jocke badade men Andrej och Jimmy var minnsan ett par badkrukor -.- Efter ett tag där drog vi hem till Jimmy igen där jag klippte alla små pojkarna. Vi var även ett tag i Torvalla och spelade fotboll (jag och Jimsan spelade Yatsy) och sen tittade vi på Fast and Furious 4. FAAN taggad på femman alltså, vem vill den men mig nuuu??! VEM SOMMM.......
Kom hem för ett tag sen från Vegabaren med the boys Andrej and Crippaaaa! NU BLIRE SÄNGEN, kanske iaf! HEDDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0