Söndag 12 juni

Somnade 5 inatt igen. Låg och kollade på några filmer och hade mys :) Blev upptvingad kl 11 av mamsen, då jag och Fredde åkte till Haninge centrum och köpte en subway macka, jorgubbar, frisbee och en ny badring. Åkte hem och blåste upp ringen, som var fett mobbad och ful. Haha, flöt runt på den och så drog vi till badstigen och badade med Billie och Nordahl. Tror att det var mitt första dopp utanför poolen för i år faktiskt. Haha, blåste som faen men det var najjsss. Efter ett tag åkte jag och Freddee hem till honom och tittade på Draktränaren, jag deckadeeeeeeeeeeeeeeeee..... HEHE

Nu är jag hemma och har varit det sen halv 7. Ska bara ta det lugnt ikväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0