SOMMARLOV & Niornas bal och lite annat stuff

"Tjenis Penis" sa Jennifer (jag) till mattanterna i aulan.

Skolavslutning idag, så härligt så att det nästan inte är sant! Tagga galeeeeeeeeeet! Men ja något som inte är kul är att igår så tappade jag mitt busskort, bankomatkort och id-kort nånstans -.- Yeho.. Antaligen på bussen så när vi slutade idag kl 11 så gick jag och emma först till centrum och köpte ett nytt busskort (sommarlovskort då dvs) sen åkte vi till bussgaraget i Haninge och kollade om dom hade fått in den, men icke sa nicke, sån tur ska man inte ha. Så då tänkte jag att vi srar till banken så jag fixar ett nytt bankkort då, men nejnej. Då behöver man ju ett id -.- HAHA! Då drar vi till polisen och tänkte fixa ett nytt is, sitter där och väntar i typ en timma på att det ska bli våran tur och när vi kommer fram så måste man ju självklart ha ett pass eller någon som kan intyga att jag är jag -.- Och tydligen var inte Emma rätt person till det. Så bäst -.- Hahah!

Så vi åkte hem till henne efter ett tag och fixade hennes syster Fanny som ska/är på balen idag :D Jag målade hennes naglar och lockade hennes hår och Emma sminkade. Så snygg hon blev! Hon och hennes tjejkompisar åkte i en fet hummer limo. ORGAZM, och så var det bara ännu fler balla bilar där. Jag var helt över TAGGDDD och är fan det forfarande!! HEHE



Nu har Emma duschat och vi ska antagligen dra till några friends snart! TJOHOOO


Kommentarer
Postat av: Mami

Hahahahaha Tjenis Penis Du är såå rolig Du tänkte väl inte på va du sa förståss :) :) :)

2011-06-16 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0