Måndag 20 juni

Eeehh jag är hungrig!
MEN orkar inte käka och måste slagga.. imorgon är det ju fransarna som gäller klockan 10 i Rotebro på Brunos salong! Jag och min kära syster ska åka dit och bli fina. Sen efter det ska jag vara med Emma, förhoppningsvis bland annat gymma och på kvällen ska jag gebort mina älskade ödlor till Jennie. Det är bäst så, eftersom jag inte har tid för dom, eller rättare sagt: Jag skaffar mig inte tid för dom så då borde dom vara någon annan stans där dom får det bättre. Och det vet jag att dom kommer få hos Jennie! Så får kan ju även träffa dom lite då&då.
_
Idag på morgonen klockan 9 blev jag upphämtad av Carro och hennes mor och så bar det av mot Gillinge! Så jäkla kuuuuuuuuuul!!! Vill bara göra om nu tack! Blev ju godkänd så kommer antagligen aldrig göra om det, men en upplevelse var det ju, hehehe. Var klara ungefär klockan 2 och då åkte jag hem och tog det lugnt ett tag, senare åkte jag hem till Micke och lekte med honom. HIHI, men du dögjag av hunger så måste sluta! PUSSÅHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0